Velkommen til min lille blogg om alt og ingenting :)

21. nov. 2010

Go helg!

Da er helga snart over IGJEN, de helgene går så alt for fort. Har kosa oss ilag med goe venna hele helga. I dag har kjørt oss en tur litt ut på landet :) Der er en liten interiør butikk litt gjemt imellom fjellan. Må gi ho som driv den litt reklame, for det er en veldig koselig butikk hos ei trivelig dama. som åpner opp nesten uansett når man kommer :)

gammelhuset.no

Denne uka skal min kjære på jobb tur til Belgia.... Noen som har det :). Da har jeg tatt noen ferie dager fra jobb å skal være hjemme med minstemann. Tenkte æ da skulle se om man kunne komme seg litt nærmere mål med julegavene.......

Hvor langt er dere kommet? Ferdige?eller ikke begynt sånn som meg ? 
 

2 kommentarer:

  1. akk... her e det siruptempo.. alt i siste liten as always... planer om å male det som ska bli adventsstaken, meeen ork ikke i dag.. hehe
    Å julegavan, så har vi kjøpt 1.. pluss at stein e ferdi me min! heldiggrisen! :)

    Kos dæ masse i ferien!

    SvarSlett
  2. Hei Stine,
    så fin blogg du har laget deg:-) Må bare få si tusen takk for den hyggelig omtale. Nå har jeg flyttet over i "hytta" men vil nok ikke offisiell åpning før telen er gått. Da får vi lagt inn vannet bl.a. + må grave opp septiken.
    Men jeg blir nok å ha noen lørdager jeg har åpent. Så får folk heller låne den private doen:-) Obs, obs! En god del julevarer på salg i nettbutikken nå:-) Leverer fraktfritt i Narvik området. Ta også titt i restekurven. Ha en fin januar:-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails