Velkommen til min lille blogg om alt og ingenting :)

24. nov. 2010

Adventstida.

Det er så mye jeg har lyst på i år, men må vel bare prøve å holde meg i skinnet så lommeboka ikke blir helt tom.....
Det er jo egentlig ikke pynten som gjør at man har ei fin adventstid, det er jo de flotte menneskene man har rundt seg. Det beste man husker er ikke å den fine pynten vi hadde i 19........... men de fine øyeblikkene man hadde sammen med familie og venner man er så glade i .


MEN når det er sagt så er adventsstaken blitt til adventsfat i år og en enkel liten ny krans har også funnet sin vei hjem til oss ;)

 ¨
Julestjerna lar vente på seg litt til og ikke minst amaryllisen. Den er jo så nydelig.


Glemte å legge ut bilde av den søte puta jeg pant på gammelhuset på søndag. Den lå å gjemte seg i en kurv der, men den ble sett å bor nå i mitt hjem :)


Passer veldig fint inn i Strikke/bloggehjørnet i stua.



Hvor mye pynt setter dere ut til 1. søndag i advent?


Klem stine

2 kommentarer:

  1. så fint dokker har fått det :D

    her pyntes det til jul til 1.søndag.. ork ikke vente lengre enn det :D hehe..
    Så tenke at julepynten kommer ne i stua i dag :D

    Klæm

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for koselig hilsen på bloggen min!

    Utrolig flott adventsstake du har laget deg - elsker fatet og de flotte tallene på lysene! Selv har jeg ikke kommet så langt at jeg har fått gjort klar min, men skal gjøre det senere i kveld. Ellers kommer pynten frem litt etter litt her hos meg - men er ferdigpyntet iallfall til siste uke før jul ;o)

    Ha en fortstatt fin adventshelg!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails